PYBS Ne Zaman Yatacak 2015 PYBS Bursları Ödeme Tarihleri

Pybs 2015 Ne Zaman yapılır?
Pybs Burs Parası ödeme Tarihleri

Yatılı okul burs paraları ne zaman yatacak? Pybs parası hangi tarihte yatar, Pybs kazandım ödemeler ne zaman yapılır? Pybs 2014 bursluluk maaşları ne zaman ödenir soruları bu sıralar üniversite eğitimine devam eden adaylarca çokça aranmakta. Bizlerde edindiğimiz kadarı ile bu konuda size ayrıntılı bilgiler sunmaya çalışacağız. Pybs nedir? açılımı devlet tarafından ekonomik geliri az olan ve eğitim görmek için ihtiyaç duyduğu ödeneğin devlet tarafından yapılan bir başarı sınavı ile ödenen paradır. yani Başbakanlık Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı’dır. Önümüzdeki sene devlet tarafından yapılacak olan başbakanlık bursluluk sınavı, tarihleri, şartları gibi ihtiyaç duyacağınız acıklamaları da araştırıp paylaşmaya calışacağız. Yazımızın devamında (PYBS) Puan ve Yerleştirme Sonuçları öğrenmeniz için edindiğimiz bilgiler dahilinde bilgi paylaşımı yapmaya çalışacağız.

2015 Pybs bursluluk hakkı hazanan öğrenci arkadaşlarımıza başarılar dileriz.PYBS burs paraları ne zaman yatar? sorunuzun yanıtı da şu şekilde, PYBS 2013 Bursululuk maaşları para ödemeleri PYBS bursu zam gelmemiş haliyle 3 ayda 1 olarak 398,72 TL‘dir.  PYBS burs paraları yıl içerisinde Ocak, Nisan, Temmuz, Ekim aylarının başlarında yapılmaktadır. Detaylı ve kesin bilgilere ulaştığımız taktırde konumuz tekrar güncellenecektir. Bu konuda farklı bilgi sahibi olan arkadaşlarımız alt kısımdaki Ozguncel.com yorum bölümü aracılığıyla bilgilerini diğer aday arkadaşlarla paylaşabilir. Pybs sonuçlarını TC kimlik no bilgilerinizi girerek buradan sorgulayabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

51 Yorum Yapılmış.

  1. fatmazehra dedi ki:

    Ben kazandım ama 3 aydır beklıyorum hala yatmadıı nerden bilgi almalıyım sizler nerden aldınız bursları?lütfen yazınnn…

    • melek dedi ki:

      ben altı aydır bekliyorum alamadım okullarla alkalı bir durum milli eğitim okula yatırdığını söylüyor

  2. orhan dedi ki:

    arkadaslar okulumda yaplan duyuruya göre burslar bu ay verilmeyeck ve 3 ay sonra alacagmz diger bursla birlikte verilckmis yani 3 ay sonra iki burs birden alacakmsz

    • ismet dedi ki:

      öYLE BirMevzu Yoktur Okuldan Okula Zaman Farkı Wardır Ve Para Çoğunlukya Yatmıştır
      Alamadıyysanız Yakında Yatar Milli Eğitim Bakanlığına Sorabilirsiniz

  3. tuğba dedi ki:

    ben 2012de 6.sınıfta bursluluğu kazandım.448 puan aldm.Bursum yatmış bn çektm 375TL yatmış yani aylığı 125tl ye gliyo.

  4. pervin dedi ki:

    banada okuldan aralığın son haftası hesaplanacak mart ayında ödenecek dediler okuldaki müdür yardımcısı hanım

  5. Yunus dedi ki:

    Ben 6. Sınıfta 455 puan yapıp bursluluk kazandım hemde duydum göre ocağın.Basiyla aralığında sonunda alınmamış

  6. Büşra KAYA dedi ki:

    2012 de kazandım ne zaman yatacak burslar

  7. SAFA YEŞİLYURT dedi ki:

    Meb açıkladı 30 Aralıkla 3 Ocak Arası yatacakmış. İnşallah yatar bıktım artık yatar inşallah.

  8. ahmet dedi ki:

    abi 2012 de kazandım ne zaman yatacak

  9. Yunus dedi ki:

    yahu yeter artık ne kadar yoruma baktıysam hepsi ne zaman yatacağını soruyor kafam şişti öff

  10. samil dedi ki:

    30 aralık 2012

  11. sezer sezgin dedi ki:

    bizim burslar nezaman yatacak aga ya gün olmuş aralığın 10 u hala yok ortalıkta

  12. ayça dedi ki:

    okul müdüründen bilgi geldi yeni bursluluk alanların heralde haziranda fln yatçakmışş… :((

  13. Buse dedi ki:

    Bu bursluluk parası ihtiyaçlar karşılansın diye veriliyorsa madem,bu öğrenciler okul kıyafetlerini,kitaplarını hangi parayla alacak?Bugün 29 kasım ve burslar hala yatmış değil bu nasıl yardım anlayabilmiş değilim..

  14. Dilara dedi ki:

    Arkadaslar ben bu sene yeni kazandım bizim ne zaman yatıyor :s aralığın sonunda diye de duydum tam olarak bilmiyorum ama

    • Esra dedi ki:

      3 ocakta mı yatacak mış öyle birşey duydum ama hadi hayırlısı. artık burs paralarımızı ödesinler. Sigaraya ondan zam yaptılar devlet batıyor sanırım.

      • tayfun dedi ki:

        bu devlet bu vergiler varken batmaz erdogan akıllı daha çok vergi daha çok gelişim çepten yemiyor hemde biriktiriyor

    • fatih dedi ki:

      herkeze sesleniyoniyorum önce okula hesap numaranızı verin sonra 2012 de kazananlar için aralığın 31 ine kadar akmayın hesaba eğer yılbaşında hala yatmamışsa okul müdür yardımcısına söleyin

  15. mustafa dedi ki:

    arkadaşlar burs paranızı çektiniz mi ya.Çeken arkadaşlar lütfen bizle paylaşsın…

  16. Yusuf Enes dedi ki:

    Arkadaşlar ben bugün de bankamatiği meşgul etmek istemiyorum,eğer ki bursunu alabilen olduysa lütfen söylesin

  17. ŞENAY dedi ki:

    Merhaba İzmir’de ilk kez burs alacağız ve elden verileceğini söylediler.. Ama hala verilmedi. Bursunu alan varmı acaba

  18. Hilal dedi ki:

    Ya bu ne ya burs mu veriyorlar eziyet mi çektiriyorlar belli değil yani bence biraz daha ilgili olmalılar nereye kadar bu böyle sürecek.

    • doğuş büyükkayhan dedi ki:

      burs parası beklerken canımız çıktı. ne kitap alabiliyoruz ne de ihtiyaçlarımızı karşılayabiliyoruz. anlamadım gitti. bütün gün bankamatiği meşgul etmekten bıktım. hep hesapta 0 tl var 🙂 Allahım ben napacam şimdi .. ilgili makamları duyarlılığa devet ediyorum.
      Saygılarımla…

  19. efe mustafa turlay dedi ki:

    benimkide yatmadı ne zaman yataçağını bilen varsa söylesin.okula soruyorum ha bugün ha yarın diyorlar bir aydır beri.

    • bilal dedi ki:

      kardeş bana da öyle diyolardı.en son 3 gün önce okula yazı gelmiş.devletin tüm okulları işlemleri yapmışlar.şu an devletten bekleniyo.yani devlet yatırcak bankaya.147 yi aradım.kasımın ilk haftası yatcak diyolar.önceden de ekimin ilk haftası,son haftası diye ertelediniz dedim.bu kez kesin karar var dediler.yani bu hafta kesin yatacakmış.

  20. Aysun Rençber dedi ki:

    Burs parsı alıyoruz ama burs paraları uzun zamanır yatmıyor,kitap alamıyoruz burs parası yatmadığı için.Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz edrim.

16 + 2 = ? (İşleminin Sonucu)  


Kısa Bilgiler
Biyografi
Teknoloji
Bağlantılar